Wednesday, May 28, 2008

匯控股東會之後


【圖片說明】匯控股東會後, 講來講去三幅被的CEO「譏謹」仍被鍥而不捨的記者圈住。(良明攝)

相中各人 (左至右)
記者Maria:咁究竟次按最壞時刻過左未? 點解你唔答我!
記者Fi:你講咩呀, 咩通脹升樓價升, 咩負利率正利率。你講英文點解唔可講慢點呀?
公關盧太:頭先繙譯條脷打晒結, 一額汗, 好在做埋8月嗰水就收山
公關Ruby:老闆呀老闆, 點解我地今年人工加咁少, 你的花紅有咁多?
譏謹:快點放我走吧, 我應承左個股東過隔離親自監督茶點安排, 之後還要賠番個碎紙機俾第二個股東呢!

2 comments:

柏斯 said...

加:只看到其錄音筆的記者:向呢邊講吖唔該,我錄唔到呀....

蘆葦 said...

饑饉:我口氣都並非那麼大,這位小姐不用後拗纖腰和我保持距離吧。